¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Quin esperit/monstre us agrada més??

Ir abajo 

Quin esperit/monstre d'xXx HoLic us agrada més?
Mokona negra / Mokona Blanca
Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_lcap0%Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Mugetsu (La guineu-tub aquella, vaja XP)
Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_lcap0%Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Tampopo
Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_lcap0%Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Les guineus de la paradeta d'estofat
Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_lcap0%Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Els ocells visibles a la llum de la lluna / Esperit del tro
Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_lcap100%Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_rcap
 100% [ 1 ]
Espectre del Tatami
Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_lcap0%Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Espectre de la Pluja
Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_lcap0%Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Col·leccionista de Somnis / Noia gat
Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_lcap0%Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Denki (El gat de la llanterneta)
Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_lcap0%Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Altres
Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_lcap0%Quin esperit/monstre us agrada més?? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Vots Totals : 1
 

AutorMissatge
kohaku_93
Admin
kohaku_93


Nombre de missatges : 100
Fecha de inscripción : 07/08/2009
Edad : 30
Ubicació : Un 99% del temps al meu món XD

Quin esperit/monstre us agrada més?? Empty
MissatgeAssumpte: Quin esperit/monstre us agrada més??   Quin esperit/monstre us agrada més?? EmptyDj Ago 27, 2009 4:43 pm

Bé, quin us agrada més?

Perque em cabessin els més importants alguns els he posat de dos en dos. si ho trieu heu d'especificar quin al missatge.
Com que a xXxHoLic n'hi ha molts, de monstres, si us agrada més un altre posau altres i especifiqueu-ho al post ^^

Jo personalment he triat els occells que només es veuen a la llum de la lluna, trobo que és una "habilitat" molt interessant, a més de que és un dels pocs crossvers que hi ha a xxxHoLic, és a dir, aquests ocells tenen la mateixa forma que els ocells mecànics de Clover, els quals m'encanten ^^

en Denki tb m'agrada, però em quedo amb els ocellets XP
Tornar a dalt Ir abajo
http://sushis-team.blogspot.com/
 
Quin esperit/monstre us agrada més??
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Quin dels tres membres us agrada més?
» Quin és el vostre món preferit?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: El món de CLAMP :: XXX Holic-
Canviar a: