kohaku_93 Admin
Nombre de missatges : 100 Fecha de inscripción : 07/08/2009 Edad : 30 Ubicació : Un 99% del temps al meu món XD
| Assumpte: Quin és el vostre món preferit? Dj Ago 27, 2009 4:30 pm | |
| Bé, doncs es tracta de posar el món de TRC que us agradi més. Com que el màxim d'opcions són 10 les he hagudes de combinar ^^U Quan en trieu una que sigui una opció múltiple, especifiqueu quina al post ^^ Hi ha tots els móns del manga però no de l'anime. Si el que us agrada és un de l'anime pitjeu a altres i especificau quin al missatge ^^
Bé, la meva preferida és el país de ôto/Edonis, pq penso que seria molt guai poder jugar a un joc de realitat virtual on tinguessis grans habilitats O_o jejeje
Bé, adéeeeu~~!!
PD: ALERTA; SPOILER MOLT GRAN:
- Spoiler:
Sí, ja sé que hi ha un món que es repeteix (Clow) però es que si no els poso als dos l'spoiler es veu de lluny XDXDXD ^^U
| |
|
XxMitsu-chanxX Admin
Nombre de missatges : 59 Fecha de inscripción : 07/08/2009 Edad : 31 Ubicació : Esparreguera
| Assumpte: Re: Quin és el vostre món preferit? Dj Ago 27, 2009 4:38 pm | |
| Jo trio Celes, no perque sigui d'on prové en Fye i aquest m'agradi, sinó perque s'assembla una mica a un lloc on vaig estar i li tinc apreci Pero Piffle també m'encantaa | |
|