¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Quin és el vostre món preferit?

Ir abajo 
2 participantes

Quin és el vostre món preferit de TRC?
Regne de Clow
Quin és el vostre món preferit? Vote_lcap0%Quin és el vostre món preferit? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
País de Celes
Quin és el vostre món preferit? Vote_lcap50%Quin és el vostre món preferit? Vote_rcap
 50% [ 1 ]
Japó Medieval
Quin és el vostre món preferit? Vote_lcap0%Quin és el vostre món preferit? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
República de Hanshin / País de Piffle
Quin és el vostre món preferit? Vote_lcap0%Quin és el vostre món preferit? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
País de Jade / Imperi de Koryo
Quin és el vostre món preferit? Vote_lcap0%Quin és el vostre món preferit? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Països paral·lels de Shara i Shura
Quin és el vostre món preferit? Vote_lcap0%Quin és el vostre món preferit? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Països d'Ôto i Edonis
Quin és el vostre món preferit? Vote_lcap50%Quin és el vostre món preferit? Vote_rcap
 50% [ 1 ]
País de Lecourt / País de Tòquio
Quin és el vostre món preferit? Vote_lcap0%Quin és el vostre món preferit? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Infinity / Món dels Somnis
Quin és el vostre món preferit? Vote_lcap0%Quin és el vostre món preferit? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Algun altre
Quin és el vostre món preferit? Vote_lcap0%Quin és el vostre món preferit? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Vots Totals : 2
 

AutorMissatge
kohaku_93
Admin
kohaku_93


Nombre de missatges : 100
Fecha de inscripción : 07/08/2009
Edad : 30
Ubicació : Un 99% del temps al meu món XD

Quin és el vostre món preferit? Empty
MissatgeAssumpte: Quin és el vostre món preferit?   Quin és el vostre món preferit? EmptyDj Ago 27, 2009 4:30 pm

Bé, doncs es tracta de posar el món de TRC que us agradi més.
Com que el màxim d'opcions són 10 les he hagudes de combinar ^^U
Quan en trieu una que sigui una opció múltiple, especifiqueu quina al post ^^
Hi ha tots els móns del manga però no de l'anime. Si el que us agrada és un de l'anime pitjeu a altres i especificau quin al missatge ^^

Bé, la meva preferida és el país de ôto/Edonis, pq penso que seria molt guai poder jugar a un joc de realitat virtual on tinguessis grans habilitats O_o jejeje

Bé, adéeeeu~~!!

PD: ALERTA; SPOILER MOLT GRAN:
Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
http://sushis-team.blogspot.com/
XxMitsu-chanxX
Admin
XxMitsu-chanxX


Nombre de missatges : 59
Fecha de inscripción : 07/08/2009
Edad : 30
Ubicació : Esparreguera

Quin és el vostre món preferit? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin és el vostre món preferit?   Quin és el vostre món preferit? EmptyDj Ago 27, 2009 4:38 pm

Jo trio Celes, no perque sigui d'on prové en Fye i aquest m'agradi, sinó perque s'assembla una mica a un lloc on vaig estar i li tinc apreci Smile
Pero Piffle també m'encantaa
Tornar a dalt Ir abajo
https://clamptribute.forocatalan.com
 
Quin és el vostre món preferit?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Quin esperit/monstre us agrada més??
» Quin dels tres membres us agrada més?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: El món de CLAMP :: Tsubasa Reservoir Chronicle-
Canviar a: