| Quin dels tres membres us agrada més? | |
|
|
Quin dels tres membres us agrada més? | Nokoru Imonoyama | | 50% | [ 1 ] | Suoh Takamura | | 50% | [ 1 ] | Akira Ijuin | | 0% | [ 0 ] |
| Vots Totals : 2 | | |
|
Autor | Missatge |
---|
XxMitsu-chanxX Admin
Nombre de missatges : 59 Fecha de inscripción : 07/08/2009 Edad : 31 Ubicació : Esparreguera
| Assumpte: Quin dels tres membres us agrada més? Dj Ago 27, 2009 1:03 pm | |
| Doncs aixó, aquest tema és per discutir quin dels tres membres del consell d'estudiants de l'academia CLAMP us agrada més. Com podeu deduïr, el meu és en Nokoru-kuuun! Simplement perque m'encanta el seu carácter i perque crec que és un altre personatge en realitat molt solitari, d'aquells que els hi queda molt bé la frase "sota els ulls blaus..." | |
|
| |
kohaku_93 Admin
Nombre de missatges : 100 Fecha de inscripción : 07/08/2009 Edad : 30 Ubicació : Un 99% del temps al meu món XD
| Assumpte: Re: Quin dels tres membres us agrada més? Dj Ago 27, 2009 3:59 pm | |
| Mitsu no ho amaguis jejeje a tu et tornen boja els nois rossos amb ulls blaus!!! XDDDDDDDDDDDD (Nakago, Fye, Nokoru... XDDDDDDDD)
A mi m'agrada més en Suoh, ves XD | |
|
| |
XxMitsu-chanxX Admin
Nombre de missatges : 59 Fecha de inscripción : 07/08/2009 Edad : 31 Ubicació : Esparreguera
| Assumpte: Re: Quin dels tres membres us agrada més? Dj Ago 27, 2009 4:08 pm | |
| >/////< M'has pillat, Kohaku jajajaj Bé, si, tens raó, pero hi han exapcions. Per exemple, en CardCaptor Sakura m'agrada en Yue, que te els cabells platejats i els ulls de color porpra ,,ò.ó,, | |
|
| |
kohaku_93 Admin
Nombre de missatges : 100 Fecha de inscripción : 07/08/2009 Edad : 30 Ubicació : Un 99% del temps al meu món XD
| Assumpte: Re: Quin dels tres membres us agrada més? Dj Ago 27, 2009 4:10 pm | |
| Hhahahahahahha XDXDXD però jo recordava en Yue amb els ulls cels O_o
- Spoiler:
Els cabells... vale, sí, són platejats XD | |
|
| |
XxMitsu-chanxX Admin
| Assumpte: Re: Quin dels tres membres us agrada més? Dj Ago 27, 2009 4:15 pm | |
| en el manga té els ulls de color lila >_< pero bé, ara no discutirem per aixó...
Es que en Nokoru i l'Akira són tan bufons... en Suoh té un aire més adult que els altres dos | |
|
| |
kohaku_93 Admin
| Assumpte: Re: Quin dels tres membres us agrada més? Dj Ago 27, 2009 4:18 pm | |
| sí jejeje el q em passa es q trobo en Nokoru massa happy~ l'akira tb està wai jejeje *doble identitat* i 4 mares!! O_o
però jo segueixo amb en suoh XD | |
|
| |
XxMitsu-chanxX Admin
| Assumpte: Re: Quin dels tres membres us agrada més? Dj Ago 27, 2009 4:20 pm | |
| jajaja en Nokoru és com en Momiji Soma, de Fruits Basket >_< És com un conillet xDDD D'en Suo m'encanten les seves habilitats, són genials... i també és genial que un ninja et trii per protegir-te o.O | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Quin dels tres membres us agrada més? | |
| |
|
| |
| Quin dels tres membres us agrada més? | |
|