¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Al dia amb Tokyo Babylon

Ir abajo 
AutorMissatge
kohaku_93
Admin
kohaku_93


Nombre de missatges : 100
Fecha de inscripción : 07/08/2009
Edad : 30
Ubicació : Un 99% del temps al meu món XD

Al dia amb Tokyo Babylon Empty
MissatgeAssumpte: Al dia amb Tokyo Babylon   Al dia amb Tokyo Babylon EmptyDs Oct 24, 2009 10:23 am

Bé, he obert temes semblants als fòrums de Clover, X i Lawful Drug, aquestes tres últimes perquè encara no tenen final, i tokyo babylon per si planeta volgués fer-ne una reedició, ja que ès la precuela de X

Aquí hi aniré posant la informació que vagi trobant sobre Tokyo Babylon i/o sobre la seva reedició (si l'arriben a fer)

Bé, aquest post el deixo així a mode d'introducció, quan trobi informació ja aniré postejant ^^
Tornar a dalt Ir abajo
http://sushis-team.blogspot.com/
kohaku_93
Admin
kohaku_93


Nombre de missatges : 100
Fecha de inscripción : 07/08/2009
Edad : 30
Ubicació : Un 99% del temps al meu món XD

Al dia amb Tokyo Babylon Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al dia amb Tokyo Babylon   Al dia amb Tokyo Babylon EmptyDs Oct 24, 2009 10:50 am

Bé, començem amb la informació:

El primer que he de dir es que vaig enviar un correu a Planeta demanant per la reedició d'X i Tokyo Babylon:

Cita :
Bueno, quería preguntarles si tienen pensadas reediciones de los mangas de Tokyo Babylon (El cual ya está reeditado en Japón)y X de CLAMP, ya que últimamente otras editoriales han puesto al mercado gran cantidad de títulos de esas autoras (Magic Knight Rayearth, RG Veda, Tsubasa RC, xxxHolic, Kobato, CC Sakura en català y algún que otro artbook) y sería una gran alegría para los fans de las CLAMP poder tener en nuestra colección sus dos obras maestras, X y Tokyo Babylon. Que no se planteasen reeditar X lo entendería, ya que lo más lógico sería esperar a que la continuasen (Cosa que hace tiempo que las CLAMP anuncian pero no lo cumplen). Pero Tokyo Babylon ya tiene reedición en Japón (Y diría que en formato kanzeban), y sólo faltaría que le mejoraseis la calidad (he oído que, igual que en X, vuestra edición no era muy buena...). Seguro que mucha gente que se quedó a medias con la edición antigua o que la querían tener se la compraría inmediatamente... Espero su respuesta ^^

Ara tans sols falta esperar a veure que em respondran... Rolling Eyes
Hi ha altres preguntes semblants sobre el tema, i a algunes les contesten amb un "ho estem estudiant", però a les més recents ja és amb un "no" rotund v_vU

Bé, us deixo amb les portades de les dues edicions de planeta:
1996-1997
Spoiler:

2003-2004
Spoiler:

I aqui podeu veure les "noves" portades de la reedició japonesa: (Bé, d'acord, no es pot considerar nova (2000-2001) però ja és algo XD)
Spoiler:
(A mi personalment m'agraden més les de l'edició antiga XP)
Tornar a dalt Ir abajo
http://sushis-team.blogspot.com/
kohaku_93
Admin
kohaku_93


Nombre de missatges : 100
Fecha de inscripción : 07/08/2009
Edad : 30
Ubicació : Un 99% del temps al meu món XD

Al dia amb Tokyo Babylon Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al dia amb Tokyo Babylon   Al dia amb Tokyo Babylon EmptyDt Oct 27, 2009 4:53 pm

Només escric això per dir que com que no m'han contestat els ho he tornat a enviar XD (I així fins que em contestin ¬¬++)
Tornar a dalt Ir abajo
http://sushis-team.blogspot.com/
kohaku_93
Admin
kohaku_93


Nombre de missatges : 100
Fecha de inscripción : 07/08/2009
Edad : 30
Ubicació : Un 99% del temps al meu món XD

Al dia amb Tokyo Babylon Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al dia amb Tokyo Babylon   Al dia amb Tokyo Babylon EmptyDs Nov 07, 2009 11:50 am

Em segueixen ignorant, però no patiu, que jo continuo insistint fins que em diguin quelcom, encara que sigui un NO (Cosa q esperem q no passi XD)

Si donen la resposta, en teoria hauria de ser per aquí... Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
http://sushis-team.blogspot.com/
Contenido patrocinado





Al dia amb Tokyo Babylon Empty
MissatgeAssumpte: Re: Al dia amb Tokyo Babylon   Al dia amb Tokyo Babylon Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Al dia amb Tokyo Babylon
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: El món de CLAMP :: Tokyo Babylon-
Canviar a: