kohaku_93 Admin
Nombre de missatges : 100 Fecha de inscripción : 07/08/2009 Edad : 30 Ubicació : Un 99% del temps al meu món XD
| Assumpte: Al dia amb X Ds Oct 24, 2009 10:22 am | |
| Bé, he obert temes semblants als fòrums de Tokyo Babylon, Clover i Lawful Drug, aquestes dues últimes perquè encara no tenen final (Ni X tampoc, clar v_vU), i tokyo babylon per si planeta volgués fer-ne una reedició, ja que ès la precuela de X
Aquí hi aniré posant la informació que vagi trobant sobre X i/o sobre la seva continuació o reedició per part de Planeta (Si ho arriben a fer)
Bé, aquest post el deixo així a mode d'introducció, quan trobi informació ja aniré postejant ^^ | |
|
kohaku_93 Admin
Nombre de missatges : 100 Fecha de inscripción : 07/08/2009 Edad : 30 Ubicació : Un 99% del temps al meu món XD
| Assumpte: Re: Al dia amb X Ds Oct 24, 2009 10:49 am | |
| Bé, començem amb la informació:
El primer que he de dir es que vaig enviar un correu a Planeta demanant per la reedició d'X i Tokyo Babylon: - Cita :
- Bueno, quería preguntarles si tienen pensadas reediciones de los mangas de Tokyo Babylon (El cual ya está reeditado en Japón)y X de CLAMP, ya que últimamente otras editoriales han puesto al mercado gran cantidad de títulos de esas autoras (Magic Knight Rayearth, RG Veda, Tsubasa RC, xxxHolic, Kobato, CC Sakura en català y algún que otro artbook) y sería una gran alegría para los fans de las CLAMP poder tener en nuestra colección sus dos obras maestras, X y Tokyo Babylon. Que no se planteasen reeditar X lo entendería, ya que lo más lógico sería esperar a que la continuasen (Cosa que hace tiempo que las CLAMP anuncian pero no lo cumplen). Pero Tokyo Babylon ya tiene reedición en Japón (Y diría que en formato kanzeban), y sólo faltaría que le mejoraseis la calidad (he oído que, igual que en X, vuestra edición no era muy buena...). Seguro que mucha gente que se quedó a medias con la edición antigua o que la querían tener se la compraría inmediatamente... Espero su respuesta ^^
Ara tans sols falta esperar a veure que em respondran... Hi ha altres preguntes semblants sobre el tema, i a algunes les contesten amb un "ho estem estudiant", però a les més recents ja és amb un "no" rotund v_vU
Bé, i ara tornant al tema, de novetats només es pot dir que les CLAMP van dir que "la continuarien" (ia clar, el q diuen sempre ¬¬) quan van anar aquest estiu a París. Com que no se n'han fet reedicions (obvi, està inconclusa XD) no tinc gaire cosa més a dir, a veure que em responen els de Planeta XD Bé, a part d'això s'han fet dos finals alternatius, un a la pel·lícula i un a l'anime, però les CLAMP ja van dir que no és el final real del manga, així que... carreguem-nos de paciència a veure si al menys la volen reeditar a espanya XD | |
|