kohaku_93 Admin
Nombre de missatges : 100 Fecha de inscripción : 07/08/2009 Edad : 30 Ubicació : Un 99% del temps al meu món XD
| Assumpte: Us heu inventat mai una Carta de Clow? Dj Ago 27, 2009 3:48 pm | |
| Doncs això, us heu inventat mai alguna carta de Clow?? Si la resposta és sí podeu penjar-la a aquest tema ^^
Bé, jo per la meva part en penjo una de les que em vaig inventar fa temps, no està pintada, però la veritat no m'hi veig amb cor XDDDDDDD
- Spoiler:
Bé, a mesura que les vagi "remasteritzant" perquè me les veig inventar fa temps i val més no posar uns dibuixos tan desproporcionats XDXDXD ^^U
Apa, adéeeeeu!!^^ | |
|
XxMitsu-chanxX Admin
Nombre de missatges : 59 Fecha de inscripción : 07/08/2009 Edad : 31 Ubicació : Esparreguera
| Assumpte: Re: Us heu inventat mai una Carta de Clow? Dj Ago 27, 2009 4:04 pm | |
| uoooo doncs jo de dibuixar-les no, pero havia pensat amb crear la carta de l'intel·ligència =) | |
|
kohaku_93 Admin
Nombre de missatges : 100 Fecha de inscripción : 07/08/2009 Edad : 30 Ubicació : Un 99% del temps al meu món XD
| Assumpte: Re: Us heu inventat mai una Carta de Clow? Dj Ago 27, 2009 4:07 pm | |
| I com la faries?? =0 (Es que així de pas practico amb el disseny de personatges jejeje ^^U) | |
|
XxMitsu-chanxX Admin
Nombre de missatges : 59 Fecha de inscripción : 07/08/2009 Edad : 31 Ubicació : Esparreguera
| Assumpte: Re: Us heu inventat mai una Carta de Clow? Dj Ago 27, 2009 4:11 pm | |
| hmm doncs no se... suposo que amb el cabell curt i amb elements comuns amb la carta de l'aigua. Es que el color blau i l'aigua em suggereixen intel·ligència =^w^= | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Us heu inventat mai una Carta de Clow? | |
| |
|